تماس با ما


آدرس دفتر مرکزی

شیراز خیابان نشاط شتابدهنده نوران

شماره های تماس با پشتیبانی

09178134699

09393258623

پست الکترونیکی

info@fooderz.ir

سوالات متداول

  • پروفایل شامل اطلاعات ارتباطی – آدرس و لوکیشن(موقعیت جغرافیایی شما) است که باید قبل از عملیات ثبت سفارش آنها را بصورت کامل تکمیل کنید.

  • جهت سفارش ابتدا باید در سایت فودرز ثبت نام کنید و بعد از آن می توانید غذای مورد نظر خود را در قسمت جستجوی صفحه اصلی پیدا کرده یا بر روی دکمه ی دایره ای قرمز رنگ کلیک کرده تا لیست رستوران های اطراف خود را پیدا کنید بعد از آن بر روی منوی غذایی رستوران ها رفته و توسط علامت مثبتی که کنار هر غذا است آنرا انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید بعد از انجام این مرحله باید اطلاعات ارتباطی شامل:(لوکشین – شماره تماس – آدرس)خود را ثبت کرده یا قبل اقدام برای خرید اطلاعات مربوط به پروفایل خود را ثبت کنید و بعد از اینکه سبد خرید و اطلاعات شخصی خود را ثبت کردید به درگاه پرداخت بانکی متصل میشود هزینه را بصورت آنلاین پرداخت کرده و غذای مورد نظر با پیک رستوران به همان آدرس و لوکیشن شما ارسال میشود.

  • محدوده منطقه ای در صفحه هر رستوران با عنوان محدوده ها مشخص شده است که اگر شما در آن محدوده ها قرار دارید هزینه ارسال غذا از همان رستوران رایگان می باشد. درصورتی که خارج از آن محدوده ها باشید هزینه ارسال پیک جداگانه حساب می شود.

  • زمان سفارش بر اساس بازه زمانی هر رستوران می باشد و شما باید در آن زمان اقدام به سفارش نمایید.

  • -پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت توسط تمام کارت‌های عضو شتاب
    -پرداخت اعتباری از طریق کیف پول شخصی که در حساب کاربری شما وجود دارد(Fooderz wallet)

  • خیر شما باید بصورت آنلاین و فقط در سامانه(سایت , اپ یا ربات تلگرام فودرز) اقدام به سفارش نمایید. تماس تلفنی صرفا جهت پیگیری سفارش و پشتیبانی فروش می باشد.

  • در سیستم فودرز شما بعد از تکمیل سبد خرید خود به درگاه پرداخت بانکی متصل می شوید و با داشتن کارت هایی که عضو شتاب هستند اطلاعات آن را که شامل( شماره کارت - رمز دوم - CVV2 و تاریخ انقضا است) را وارد نمایید تا خریدتان تکمیل گردد بعد از آن یک رسید از طرف بانک مربوطه و پیامکی مبنی بر پرداخت موفق از طرف سامانه فودرز برای شما ارسال می شود که حاوی شماره تراکنش سفارش جاری شما می باشد.
    در صورت ایجادهر گونه مشکل شماره تراکنش خود را برای ما ارسال کنید تا تیم پشتیبانی فودرز سفارش شما را بررسی نمایند.

  • ما در فودرز می‌دانیم که سرعت و کیفیت ارسال سفارش برای شما بسیار با اهمیت است و تمام سعی خود را می کنیم که این شرایط از جانب ما به هیچ وجه دچار مشکل نگردد. این شرایط به تعداد سفارش‌های همزمان رستوران و فاصله شما از آن بستگی دارد

  • متاسفانه این امکان وجود ندارد و هر سفارشی فقط از یک رستوران می توانید ثبت کنید.

  • قیمت غذاها در سایت فودرز (Fooderz) کاملا با منوی رستوران مطابقت دارد. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا فرآیند سفارش غذا را برای شما ساده‌تر، سریعتر و حتی کم‌هزینه‌تر کنیم، پس هیچ هزینه اضافی به شما تحمیل نخواهیم کرد.

  • ما سعی کرده ایم تا با استارندارد های بالا هیچ تاخیری در ارسال غذای گرم نداشته باشیم و در صورتی که تاخیری روی دهد از کنترل فودرز خارج است اما تیم پشتیبانی فودرز در کنار شما است و شما می توانید با ما تماس گرفته تا از وضعیت سفارش خود با خبر شوید..